Hilti eluaegne teenindus

Hilti tööriistaremont

Kiire, usaldusväärne ja lihtne

Me hoolime oma klientidest sama palju kui meie tööriistade kvaliteedist. Seepärast saate Hilti tööriistade ostmisel kuni kaheaastase tasuta perioodi, mil me maksame kõik remonditööd.

Oleme teadlikud, et iga tööriista hooldus tähendab meie klientidele kaotatud aega, mistõttu võtame teie tööriista kokkulepitud aadressilt, viime selle meie teeninduskeskusesse, parandame ja toimetame tagasi määratud aadressile (Eestis) keskmiselt 3 tööpäeva jooksul.

Hilti remonditeenused tootlikkuse suurendamiseks

2 AASTANE TASUTA HOOLDUS

kahe aasta ikoon

Kahe aasta jooksul, alates tööriista ostmise kuupäevast, on tööriista remont kliendile täiesti tasuta, sõltumata põhjustest miks remondi vajadus tekkis.

  • 2 aastane kuluvaba periood hõlmab endas tööriista pealkorjet, remonti toimetamist, remontimist ning tagastamist kliendile kokkulepitud aadressile(Läti,Leedu,Eesti)
  • Juhuslikud kahjustused (kukkumine, vesi, ekskavaatoriga üle sõitmine) parandatakse tasuta kuluvaba perioodi jooksul.
  • Teatud tööriistade, näiteks DSH bensiinisaagide ja juhtmega nurgalihvijate puhul kehtivad erandid – nende garantiiaeg on üks aasta. Garantii staatust saate kontrollida oma Hilti tööriistapargi halduses või vastava toote lehel.

PARANDUS 3 PÄEVA JOOKSUL

kolme aasta ikoon

Meie eesmärk on teie Hilti tööriista parandamine ja tarnimine tagasi 3 tööpäeva jooksul alates pealekorje kuupäevast.

  • Peale 2-aastase täielikult kuluvaba perioodi möödumist võib tööriista remondikulu ulatuda lisatud nimekirjas oleva maksimaalse hinnapiirini. Transpordikulud ei kuulu remondikulude hulka.
  • Peale tasulist remonti 3-kuuline tasuta garantii tööriista toimimisele.
Remondi piirhind

Kuidas vormistada remont Hilti kodulehel

Logi sisse oma Hilti kontosse

veebilehe esitlemine sülearvuti ekraanil

Logi sisse oma Hilti kontosse ja registreeri uus kasutaja, et see siduda ettevõtte kontoga

Valige tööriist, mis vajab remonti

veebilehe esitlemine sülearvuti ekraanil

Saate vaadata kõiki oma ettevõtte poolt ostetud tööriistu ja valida remondiks sobiva tööriista.

Vajuta remont veebis

veebilehe esitlemine sülearvuti ekraanil

Kui olete sisse loginud, vajutage üleval paremale  "Minu remonditööd".

Viige lõpule remondi protsess

veebilehe esitlemine sülearvuti ekraanil

Viige lõpule remondi protsess ja pakkige tööriist. Pärast taotlemist saate kinnitus e-kirja kõigi üksikasjadega.

Pakkige tööriist ja andke kullerile üle

Remonta_pieteikums_majaslapa_5

Selleks, et protsess kulgeks sujuvalt, järgige juhiseid, kuidas oma tööriist õigesti pakkida.

Oled ikka veel kindel, kuidas remonttöö tellida?

Kasutage meie üksikasjalikke juhiseid, et mõista remonditööde esitamise protsessi üksikasju!

Remondi esitamise üksikasjalikud juhised

Kuidas tööriist üleandmiseks valmis panna?

ikoon

Pakendage tööriist

Kullerile üleandmisel peavad kõik tööriistad olema pakendatud. Hilti tööriistakohver või pappkarp on selleks täiesti piisav.

ikoon

Eemaldage akud ja lisaseadmed

Paranduse kiirendamiseks ja asjaosaliste ohutuse tagamiseks eemaldage seadmest akud ja lisaseadmed. Kõik eemaldamata akud hävitatakse ja neid ei tagastata!

Eemaldage korpus ja voolik

Kui soovite parandada tolmuimejat, siis eemaldage konteiner ja imemisvoolik.

Eemaldage ohtlikud ained ja lisaseadmed

Järgnev kehtib kõigi tööriistaklasside kohta. Eemaldage kõik lisaseadmed, nagu näiteks puurid ja saeterad. Bensiinimootoriga seadmed tuleb saata parandusse tühja paagiga.

Järgige akude kohta kehtivaid erieeskirju

Kui soovite parandada tööriista koos akuga, siis kehtivad ohtlike kaupade veo eeskirjad (nõuded deklaratsiooni esitamiseks, transpordikonteinerile jne). Võtke ühendust meie klienditoe spetsialistidega.​

Korduma kippuvad küsimused remondi kohta

Kas tööriista remonditakse peale kahe aastast garantii lõppu?

Jah, tööriista saab remontida, siis on teil täielik kontroll kulude üle. Võite küsida hinnapakkumist ja saate otsustada kui palju oleksite valmis maksma remondi eest.

Kas ma võin tuua tööriista Hilti esindusse remondiks?

Jah! Saate tuua Hilti tööriista esindusse, kus poetöötaja pakib ja vormistab remondi.

Kuidas leida remonti vajava tööriista seerianumber?

Tööriista seerianumber asub aku all. Veebisaidil remonti tellides saate vaadata kõiki ostetud tööriistu ja nende seerianumbreid.

Mida peaksin tegema, kui instrumendi seerianumber on kriimustatud ja loetamatu?

Kui tööriista seerianumber ei ole nähtav, saate kasutada tasuta ON!Track rakendust, et määrata tööriista seerianumber NFC-lugeja abil.

Kui ON!Track rakendus ei suuda tööriista numbrit lugeda (nt vanemate tööriistade puhul), võtke ühendust meie klienditeeninduskeskusega, kes aitab teil korraldada tööriista remondi või viia selle Hilti poodi.

Mida peaksin tegema, kui ma ei leia oma tööriista Tööriistapargi Haldusportaalist?

Kui te ei leia oma tööriista Tööriistapargi Haldusportaalist, kontrollige, et olete oma ettevõtte kontole õigesti sisse loginud.

Kui te ikkagi ei leia tööriista, palume ühendust võtta meie klienditeeninduse meeskonnaga, et saada abi probleemi lahendamisel.

Kas ma saan valida remonditud tööriista tarneaadressi, mis erineb tööriista äraviimise aadressist?

Veebipõhises remonditellimuse vormis saate valida tarneaadressiks ainult sama aadressi, kust tööriist peale võetakse.

Kui vajate erinevaid tarne- ja äraviimise aadresse, palume muudatuse tegemiseks ühendust võtta meie klienditeenindusega.

Kas on vajalik lisada ostutellimuse (PO) number, kui esitan remonditaotluse veebis?

Ei, see väli ei ole kohustuslik. Seda võib kasutada teie ettevõtte enda raamatupidamise ja auditi eesmärkidel.

Kuidas ma saan teada, kas minu tööriistale kehtib endiselt 2-aastane tasuta remondi perioodi?

Garantii staatust saate vaadata, logides sisse oma ettevõtte kontoga Tööriistapargi Halduses.

Kas ma saan Hilti veebisaidi remonditaotluse kaudu taotleda remondi hinnapakkumist?

Jah. Hinnapakkumise taotlemiseks peate määrama konkreetse remondikulude piiri.

Kui remondikulu on väiksem kui määratud piir, hinnapakkumist ei saadeta. Kui remondikulu ületab teie määratud piiri, annab meie klienditeeninduse meeskond teile remondikulu hinnapakkumise.

Rohkem viise, kuidas saab Hilti teie jaoks töötada

Hilti tööriistapargi haldamine

Hilti tööriistapargihaldus

Logi sisse oma Hilti kontole ja pääsed ligi kõigi oma ettevõtte tööriista andmetele. Vaata garantiisid, remondi kogukulusid ja vormista uus remont.

Minu Hilti tööriistad
Hilti veebilehe kasutamine

Korduma kippuvad küsimused Hilti kodulehe kasutamise kohta

Hilti koduleht ei ole mitte ainult online-tellimuste jaoks, vaid ka teie parim abimees oma Hilti seadmete haldamiseks. Leidke vastused oma küsimustele kodulehe kasutamise kohta.

Korduma kippuvad küsimused Hilti veebilehe kohta

Jaga