- Kodu
- Tugi ja allalaadimised
- Infokeskus
- Hilti tööriistaremont

Hilti tööriistaremont
Kiire, usaldusväärne ja lihtne
Me hoolime oma klientidest sama palju kui meie tööriistade kvaliteedist. Seepärast saate Hilti tööriistade ostmisel kuni kaheaastase tasuta perioodi, mil me maksame kõik remonditööd.
Oleme teadlikud, et iga tööriista hooldus tähendab meie klientidele kaotatud aega, mistõttu võtame teie tööriista kokkulepitud aadressilt, viime selle meie teeninduskeskusesse, parandame ja toimetame tagasi määratud aadressile (Eestis) keskmiselt 3 tööpäeva jooksul.

Hilti remonditeenused tootlikkuse suurendamiseks
2 AASTANE TASUTA HOOLDUS

Kahe aasta jooksul, alates tööriista ostmise kuupäevast, on tööriista remont kliendile täiesti tasuta, sõltumata põhjustest miks remondi vajadus tekkis.
- 2 aastane kuluvaba periood hõlmab endas tööriista pealkorjet, remonti toimetamist, remontimist ning tagastamist kliendile kokkulepitud aadressile(Läti,Leedu,Eesti)
- Juhuslikud kahjustused (kukkumine, vesi, ekskavaatoriga üle sõitmine) parandatakse tasuta kuluvaba perioodi jooksul.
- Teatud tööriistade, näiteks DSH bensiinisaagide ja juhtmega nurgalihvijate puhul kehtivad erandid – nende garantiiaeg on üks aasta. Garantii staatust saate kontrollida oma Hilti tööriistapargi halduses või vastava toote lehel.
PARANDUS 3 PÄEVA JOOKSUL

Meie eesmärk on teie Hilti tööriista parandamine ja tarnimine tagasi 3 tööpäeva jooksul alates pealekorje kuupäevast.
- Peale 2-aastase täielikult kuluvaba perioodi möödumist võib tööriista remondikulu ulatuda lisatud nimekirjas oleva maksimaalse hinnapiirini. Transpordikulud ei kuulu remondikulude hulka.
- Peale tasulist remonti 3-kuuline tasuta garantii tööriista toimimisele.
Kuidas vormistada remont Hilti kodulehel
Logi sisse oma Hilti kontosse

Logi sisse oma Hilti kontosse ja registreeri uus kasutaja, et see siduda ettevõtte kontoga
Valige tööriist, mis vajab remonti

Saate vaadata kõiki oma ettevõtte poolt ostetud tööriistu ja valida remondiks sobiva tööriista.
Viige lõpule remondi protsess

Viige lõpule remondi protsess ja pakkige tööriist. Pärast taotlemist saate kinnitus e-kirja kõigi üksikasjadega.
Pakkige tööriist ja andke kullerile üle

Selleks, et protsess kulgeks sujuvalt, järgige juhiseid, kuidas oma tööriist õigesti pakkida.
Oled ikka veel kindel, kuidas remonttöö tellida?
Kasutage meie üksikasjalikke juhiseid, et mõista remonditööde esitamise protsessi üksikasju!
Remondi esitamise üksikasjalikud juhisedKuidas tööriist üleandmiseks valmis panna?

Pakendage tööriist
Kullerile üleandmisel peavad kõik tööriistad olema pakendatud. Hilti tööriistakohver või pappkarp on selleks täiesti piisav.

Eemaldage akud ja lisaseadmed
Paranduse kiirendamiseks ja asjaosaliste ohutuse tagamiseks eemaldage seadmest akud ja lisaseadmed. Kõik eemaldamata akud hävitatakse ja neid ei tagastata!
Korduma kippuvad küsimused remondi kohta
Kas tööriista remonditakse peale kahe aastast garantii lõppu?
Jah, tööriista saab remontida, siis on teil täielik kontroll kulude üle. Võite küsida hinnapakkumist ja saate otsustada kui palju oleksite valmis maksma remondi eest.
Kas ma võin tuua tööriista Hilti esindusse remondiks?
Jah! Saate tuua Hilti tööriista esindusse, kus poetöötaja pakib ja vormistab remondi.
Kuidas leida remonti vajava tööriista seerianumber?
Tööriista seerianumber asub aku all. Veebisaidil remonti tellides saate vaadata kõiki ostetud tööriistu ja nende seerianumbreid.
Mida peaksin tegema, kui instrumendi seerianumber on kriimustatud ja loetamatu?
Kui tööriista seerianumber ei ole nähtav, saate kasutada tasuta ON!Track rakendust, et määrata tööriista seerianumber NFC-lugeja abil.
Kui ON!Track rakendus ei suuda tööriista numbrit lugeda (nt vanemate tööriistade puhul), võtke ühendust meie klienditeeninduskeskusega, kes aitab teil korraldada tööriista remondi või viia selle Hilti poodi.
Mida peaksin tegema, kui ma ei leia oma tööriista Tööriistapargi Haldusportaalist?
Kui te ei leia oma tööriista Tööriistapargi Haldusportaalist, kontrollige, et olete oma ettevõtte kontole õigesti sisse loginud.
Kui te ikkagi ei leia tööriista, palume ühendust võtta meie klienditeeninduse meeskonnaga, et saada abi probleemi lahendamisel.
Kas ma saan valida remonditud tööriista tarneaadressi, mis erineb tööriista äraviimise aadressist?
Veebipõhises remonditellimuse vormis saate valida tarneaadressiks ainult sama aadressi, kust tööriist peale võetakse.
Kui vajate erinevaid tarne- ja äraviimise aadresse, palume muudatuse tegemiseks ühendust võtta meie klienditeenindusega.
Kas on vajalik lisada ostutellimuse (PO) number, kui esitan remonditaotluse veebis?
Ei, see väli ei ole kohustuslik. Seda võib kasutada teie ettevõtte enda raamatupidamise ja auditi eesmärkidel.
Kuidas ma saan teada, kas minu tööriistale kehtib endiselt 2-aastane tasuta remondi perioodi?
Garantii staatust saate vaadata, logides sisse oma ettevõtte kontoga Tööriistapargi Halduses.
Kas ma saan Hilti veebisaidi remonditaotluse kaudu taotleda remondi hinnapakkumist?
Jah. Hinnapakkumise taotlemiseks peate määrama konkreetse remondikulude piiri.
Kui remondikulu on väiksem kui määratud piir, hinnapakkumist ei saadeta. Kui remondikulu ületab teie määratud piiri, annab meie klienditeeninduse meeskond teile remondikulu hinnapakkumise.
Kas teil on lisaküsimusi tööriista remondi kohta?
Rohkem viise, kuidas saab Hilti teie jaoks töötada

Hilti tööriistapargihaldus
Logi sisse oma Hilti kontole ja pääsed ligi kõigi oma ettevõtte tööriista andmetele. Vaata garantiisid, remondi kogukulusid ja vormista uus remont.
Minu Hilti tööriistad
Korduma kippuvad küsimused Hilti kodulehe kasutamise kohta
Hilti koduleht ei ole mitte ainult online-tellimuste jaoks, vaid ka teie parim abimees oma Hilti seadmete haldamiseks. Leidke vastused oma küsimustele kodulehe kasutamise kohta.
Korduma kippuvad küsimused Hilti veebilehe kohta