- Kodu
- Tugi ja allalaadimised
- Tugi
- Müügikanalid
- Hilti veeb
Hilti veeb
Tehke tööd kiiremini meie veebis
✔️ Telli Hilti tooteid veebis igal ajal ja igal pool.
✔️ Kontrollli mistahes toote hinda ja laoseisu
✔️ Tellige veebis, et säästa tarnekulude pealt
✔️ Pääse ligi oma tellimuste ajaloole ja tarne staatusele
✔️ Vormista tööriista remont
✔️ Saa infot uute toodete, tarkvara, teenuste ja tehnoloogiate kohta
✔️ Pääse ligi tehnilisele dokumentatsioonile, näpunäidetele ja videotele
Korduma kippuvad küsimused, kuidas registreeruda Hilti veebis
Kuidas registreeruda?
"Külastage avalehte
Klõpsake "Registreeru nüüd".
Sisestage töökoha email.
Looge parool vastavalt allpool toodud turvanõuetele.
Kinnitage elukohariik, nõustuge tingimustega ja klõpsake edasi.
Kontrollige oma e-posti aadressi, et sisestada 6-kohaline kinnituskood.
Uute kontode puhul järgige ekraani juhiseid ja täitke konto loomiseks vorm.
Kui teil on olemasolev Hilti konto, võtke ühendust klienditeenindusega, et kontrollida, kas teie e-posti aadress on meie süsteemis ja veebis olemas. See hoiab ära dubleeritud konto loomise.
Kuidas sisse logida?
Külasta pealehte.
Sisesta email ja loodud parool
Kliki Logi sisse
Kui parool läheb meelest?
Külasta pealehte.
Kliki Logi sisse nupu all Unustasin parooli.
Sisestage kontoga seotud email.
Emailile tulevad juhised uue parooli loomiseks.
Kui teil ei õnnestu logida sisse oma kontole peale uue parooli lähteastamist, võtke ühendust klienditeeindusega
Mis siis, kui ma ei näe pärast Hilti Online'is registreerumist õiget hinnakirja, tööriistade nimekirja või tellimuste ajalugu?
See tähendab tõenäoliselt seda, et loodi dubleeritud konto ja teie e-post ei sünkroniseeru teie olemasoleva kontoga. Probleemi kiireks lahendamiseks palun võtke ühendust klienditeenindusega, esitades oma ettevõtte, nime ja e-posti aadressi.
Mis siis, kui ma ei saa sisse logida või saan veateate?
Meil on hea meel teid aidata, kui teil on jätkuvalt probleeme sisselogimisega või saate veateateid. Palun saatke klienditeenindusele oma ettevõtte nimi, nimi, e-posti aadress ja võimalusel asjakohased ekraanipildid veateatest või probleemidest. Me võtame teiega ühendust, et aidata probleemi võimalikult kiiresti lahendada."
Kuidas hallata oma profiili ja muuta oma e-posti aadressi?
Mine Minu konto, klõpsa " Vaata profiili ".
Jaotises "Kontaktandmed" saate vaadata ja muuta oma Hilti kontaktandmeid.
Kuidas ma saan oma ettevõtte andmeid Hilti veebilehel uuendada?
Selleks võtke ühendust meie klienditoega
Korduma kippuvad küsimused Hilti veebitellimuste kohta
Kuidas esitada tellimust?
"Logige sisse oma Hilti kontosse. Lisage tooted ostukorvi, navigeerides läbi toodete, kasutades otsingukasti või kasutades ostukorvi kiiret artikli numbri sisestamist. Klõpsake ekraani all paremal allosas oleval nupul check out
Kinnitage arveldusaadress ja sisestage ostutellimuse number. Kui teie ettevõte ei kasuta ostutellimusi, kasutage töökoha nime või muud viidet. Vajaduse korral valige uuenduste tegemiseks aadressi muutmine. Sisestage maksekaardi andmed või valige arve, kui teil on arve avatud. Kontrollige tarneaadressi või valige saata Hilti kauplusesse. Andke vajaduse korral autojuhile juhised. Valige eelistatud tarneviis, Saver, Standard jne. Vaadake üle info, eeldatav tarnekuupäev ja toote kättesaadavus.
Klõpsake tellimuse esitamine. Kuvatakse "Tänan teid tellimuse teate eest" ja saadetakse tellimuse kinnituse e-kiri
Kuidas muuta hinnapakkumine tellimuseks?
Logige sisse oma Hilti kontosse.
Liikuge töölaual "Minu dokumendid" lingi "hinnapakkumised" juurde.
Klõpsake hinnapakkumise numbril, mida soovite muuta. Kontrollige ostutellimuse numbrit ja soovitud tarnekuupäeva, vajadusel muutke seda. Klõpsake kiire muutmine või muudatustega, kui soovite muuta tarneaadressi, tarnekontakti või tarneviisi. Klõpsake nuppu submit order (esitage tellimus). Kuvatakse "Täname tellimuse teate eest" ja saadetakse tellimuse kinnituse e-kiri".
Klõpsake tellimuse esitamine. Kuvatakse "Tänan teid tellimuse teate eest" ja saadetakse tellimuse kinnituse e-kiri
Kuidas saan vaadata ostuajalugu?
Logi sisse Hilti kontosse. Liigu töölaual "Tellimused".
Tellimusi saab sorteerida tellimuse tüübi, ostu, Fleet, remontide, tellitud tööriistade jne järgi.
Kasuta täpset otsingut üleval paremal, et vaadata tarneaadresse, tellimuse staatust, loomise kuupäeva jne.
Kasutage veerude kohandamist, üleval paremal, et valida eelistatud nimekirjavaade. Klõpsake tellimuse numbrile või 3 punktile paremal, et vaadata tellimuse üksikasju, uuesti tellida või taotleda arve koopiat.
Korduma kippuvad küsimused remondi kohta
Kas tööriista remonditakse peale kahe aastast garantii lõppu?
Jah, tööriista saab remontida, siis on teil täielik kontroll kulude üle. Võite küsida hinnapakkumist ja saate otsustada kui palju oleksite valmis maksma remondi eest.
Kas ma võin tuua tööriista Hilti esindusse remondiks?
Jah! Saate tuua Hilti tööriista esindusse, kus poetöötaja pakib ja vormistab remondi.
Kuidas ma saan leida tööriista seerianumbri?
Teie tööriista seerianumber asub aku all. Kui vormistate remondi veebis, sisestatakse seerianumber valitud tööriista jaoks automaatselt.
LISAKÜSIMUSED HILTI VEEBILEHE KOHTA?
ROHKEM VIISE, KUIDAS HILTI TEIE JAOKS SAAB TÖÖTADA
Hilti tööriistapargi haldus
Logige sisse oma Hilti kontosse ja pääsete ligi kõigi oma ettevõtte tööriistade andmetele. Vaadake garantiisid, remondi kogukulu ja vormistage uusi remonditöid!
Vaata veelHilti tööriistade remonditeenus
Hilti pakub tasuta remonti kaks aastat pärast ostu sooritamist. Tööriista saab remondist tagasi vaid kolme päevaga. Lisainfo remondi kohta ja remondi vormsitamine veebis.
Vaata veel